Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti
Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.

Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko internet trgovine vjezbaonicasrece.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini vjezbaonicasrece.hr te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.
Prodavatelj je Obrt Vježbaonica sreće.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine vjezbaonicasrece.hr.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.
Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

PODACI O PRODAVATELJU
Vježbaonica sreće, obrt za edukaciju, izdavaštvo i savjetovanje, vl. Tamara Vučković
Rakov Potok, Okićka cesta 34
OIB: 60175156297
Poslovna banka: Zagrebačka banka d. d.
IBAN: HR2723600001102880378
Telefonski broj: +385 98 1625 142
Elektronička pošta: [email protected]
Obrt Vježbaonica sreće prodajom preko mrežne stranice vjezbaonicasrece.hr nastupa u svoje ime.

KONTAKT
Vježbaonica sreće, obrt za edukaciju, izdavaštvo i savjetovanje, vl. Tamara Vučković
Rakov Potok, Okićka cesta 34
Telefonski broj: +385 98 1625 142
Elektronička pošta: [email protected]

GLAVNA OBILJEŽJA ROBE
Proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.
Fotografije proizvoda ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz proizvode koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama vjezbaonicasrece.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. Posebno naglašavamo da do manjih odstupanja može doći zbog specifičnosti materijala od kojih su pojedini proizvodi izrađeni te unikatne izrade samog proizvoda u kojim slučajevima se ne radi o nedostatku proizvoda.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na mrežnoj stranici vjezbaonicasrece.hr podložni su nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o proizvodima prikazanih na vjezbaonicasrece.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

CIJENA
Maloprodajna cijena robe istaknuta uza svaki proizvod izražena je u eurima.

TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji sklapaju Kupac i Prodavatelj jednokratan je ugovor o kupoprodaji koji je konzumiran isporukom robe od strane Prodavatelja i izvršenjem plaćanja od strane Kupca.

OBRADA NARUDŽBI

Vaše narudžbe obrađuju se svaki radni dan od 8-16 sati.
Po završetku obrade/slanja Vaše narudžbe, biti ćete obaviješteni putem emaila kojeg ste ostavili prilikom narudžbe.

MATERIJALNI NEDOSTACI

Vježbaonica sreće odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato, kao i za materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Pretpostavlja se da je svaki nedostatak stvari, koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Navedena pretpostavka se kod trgovačkih ugovora odnosi na razdoblje od šest mjeseci od trenutka prijelaza rizika.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

Materijalni nedostatak stvari postoji:

  • ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti, odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
  • ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
  • ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  • ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
  • ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
  • ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
  • ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
  • ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  • ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj

Posljednja četiri nedostatka, kod potrošačkih ugovora ne postoje ako je, u trenutku sklapanja ugovora, potrošač bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje navedenih nedostataka i ako je potrošač to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.

Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ovlašten je:

  1. zahtijevati od prodavatelja uklanjanje nedostatka,
  2. zahtijevati od prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka,
  3. zahtijevati razmjerno sniženje cijene,
  4. izjaviti da raskida ugovor.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac, prvenstveno, ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.

U slučaju kada popravak ili zamjena stvari s nedostatkom nije moguća, kupac ima pravo na sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadi primjereni rok za ispunjenje ugovora. Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti samu svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati na snazi ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kad je kupac pravna osoba, na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

PRAVILA O KOLAČIĆIMA

Kolačići

Kako bi naše web stranice radile pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva korištenja i kvalitete usluge, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema regulacijama Europske unije od 25.5.2018. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići se ne mogu dodijeliti određenoj osobi i ne sadrže osobne podatke.

Vrste kolačića na ovim Internet stranicama:

  • Privremeni kolačići (Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu)
  • Trajni kolačići (Persistent cookies)– ti obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za funkcionalnostima kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisnicima olakšava pristup kao registriranom korisniku. Mi također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika.

Kako onemogućiti kolačiće?

Možete ograničiti, blokirati ili izbrisati kolačiće s ovog mrežnog mjesta u bilo kojem trenutku promjenom konfiguracije vašeg preglednika putem dolje naznačenih koraka. Iako su postavke različite u svakom pregledniku, kolačići se obično konfiguriraju u izbornicima „Osobne postavke“ ili „Alati“. Za daljnje detalje o konfiguraciji kolačića u vašem pregledniku, molimo pogledajte izbornik „Pomoć“ u samom pregledniku.

Isključivanjem kolačića odlučujete hoćete li dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite. • Chrome • Firefox • Internet Explorer 9 • Internet Explorer 7 i 8 • Opera (stranica na engleskom jeziku) • Safari (stranica na engleskom). Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

U svrhu omogućavanja najbolje kvalitete usluge i pravilnog rada ovih Internet stranica, preporučujemo da kolačiće ostavite uključenima.