Što drugi misle o nama 🙂

Sanja Margeta​

pedagogoginja i autorica bloga "Čitajmo"​
Vrećica srećica

Ovako nešto maleno dimenzijama, a veliko namjerama i osjećajem punine i zadovoljstva ne susrećem često. Pokažimo djeci put do unutarnje sreće, vjere u sebe i samopouzdanja. Ostavljam veliku, toplu preporuku.

Super Ja kartice

Redovito koristim vaše Super ja kartice jer otvaraju uistinu vrijedne teme za razgovor. S njima učimo kako se lakše nositi s nepravdom, smiriti se, ali i kako se zauzeti za sebe i postaviti granice. Preporučam ih svim roditeljima i Relax kids trenerima, jer su alat koji je djeci blizak, zabavan, praktičan i izrazito koristan.​

Ivančica Tarade​

Relax kids coach​

Mirna Hržić​

učiteljica razredne nastave​
Super Ja kartice

Super Ja kartice sjajno su nastavno sredstvo za svaku učionicu razredne nastave. Osim što pomažu djeci kako da riješe svoje situacije koje ih ljute, bogati i njihov rječnik, ali i uče razumijeti i tuđe osjećaje. SOS kartice nude pregršt aktivnosti za regulaciju vlastitih emocija na zabavan način. Velika preporuka!

Super Ja kartice

"Super ja" kartice sjajan su materijal za rad s djecom! Koristimo ih gotovo svakodnevno, povezujući ih sa svim predmetima, s posebnim naglaskom na najvažniji "predmet" - život. Jer, one su zaista životne! Kroz kartice njegujemo vrline važne za osnaživanje i prihvaćanje prvo sebe, a potom i zajednice, odnosno razreda i škole. Kada ih povežemo s pričama o ljudskim vrijednostima i moralu, još više dobivaju na važnosti. Koristeći ih na taj način, postaju prevencija za bilo koji vid vršnjačkog nerazumijevanja koji vodi u potencijalno neprihvatljivo ponašanje. Prava su "prva pomoć" kada se dogodi nesuglasica među djecom jer mogu osvijestiti koja im "moć" nedostaje da bi sljedeći put brže i lakše riješili problem, ili da do njega ne bi ni došlo. Također, daju mogućnost da svako dijete kreira vlastiti put osnaživanja - od prepoznavanja svojih emocija, vještina komunikacije i sposobnosti do plana za jačanje onih vještina u kojima se osjeća oslabljeno. Takav vrijedan materijal zaslužuje biti na polici svakog razreda, u ruci svakog djeteta i učitelja/učiteljice

Martina Čretni​

učiteljica razredne nastave, Montessori pedagog​

Blaženka Mavrić Vadlja

knjižničarka
Brigaš i Trebaš

Ova terapeutska priča omogućuje djeci, a i odraslima prepoznavanje i razumijevanje osjećaja zabrinutosti. U današnje vrijeme djeca imaju sve manje vremena za druženje, za bezbrižnost, za igru. Pred njima su brojne aktivnosti, obaveze i izazovi koji vrlo često u njima izazivaju neugodne osjećaje i misli s kojima se teško nose. Stoga je ova zanimljiva, topla i počna priča prekrasnih ilustracija idealna za emocionalno osnaživanje djece. Ona im omogućuje prepoznavanje vlastitih emocija, lakše nošenje s njima i shvaćanje kako u svojim brigama i problemima nisu sama te da uvijek postoji rješenje i netko tko im može pomoći. Preporuka!

Vrećica srećica

Idealan alat za komunikaciju s vašim djetetom. Idealna igra za cijelu obitelj. Idealan alat za pedagoge i sve one koji rade s djecom.

Alis Marić

bookblogerica, "Čitaj knjigu"

Marijana Križanović

profesorica i dječja spisateljica
Brigaš i Trebaš

Pozivam sve male i velike čitatelje da radosno uskoče u ovu autentičnu, edukativnu, poticajnu i iscjeljujuću priču koja ima višestruku korist za razvoj svakog djeteta! ,,Kada tebe briga muči, o njoj tada sve nauči. Svojim umom mijenjaj sutra, ljepša će ti biti jutra. Prigrli ti knjigu jako i brigitis riješi lako.”

Maš(t)a može svašta

Predstava „Maš(t)a može svašta“ progovara o jako bitnim i, ovom uzrastu djece, bliskim temama. Radionica nakon predstave sjajno podcrtava sve o čemu se u predstavi govorilo i djeca su se jako rado uključila u sve aktivnosti. Nakon odgledane predstave i djeca i učitelji bili su oduševljeni i izrazili želju da češće imaju ovakve sadržaje u školi.

Dunja Golubić

knjižničarka

Dunja Golubić

knjižničarka
U društvu sa Srećom

Pozivam sve male i velike čitatelje da radosno uskoče u ovu autentičnu, edukativnu, poticajnu i iscjeljujuću priču koja ima višestruku korist za razvoj Predstava „U društvu sa Srećom“ vedro je putovanje kroz svijet likova iz terapeutskih slikovnica s kojima su već mnoga djeca bila upoznata. Predstava je interaktivna i djeci nudi mnogo vježbi i alata kako se mogu nositi sa svojim emocijama. Glumice i autorice su svojom toplinom i neposrednošću stavile osmijeh na lica prisutne djece i učitelja i zaista se moglo osjetiti da nas je toga dana posjetila sreća. Velika, topla preporuka! djeteta! ,,Kada tebe briga muči, o njoj tada sve nauči. Svojim umom mijenjaj sutra, ljepša će ti biti jutra. Prigrli ti knjigu jako i brigitis riješi lako.”

Maš(t)a može svašta

Preporučujem predstavu "Ma(š)ta može svašta" svim nastavnicima zbog snažne poruke koju šalje. Učenicima će pomoći da dozvole svojoj mašti da im otvori neke nove vidike, ali će im pomoći i kako da se lakše nose sa svakodnevnim teškoćama.

Sandra Sau

učiteljica razredne nastave

Valerija Baran

pedagoginja
Vježbaonica sreće

Vjezbaonica sreće....mjesto gdje svatko moze naci svoju inspiraciju... Kao školski pedagog mnogo puta sam na stranicama Vježbaonice dobila ideju za neku svoju aktivnost ili radionicu s učenicima i roditeljima. Od srca preporučam sve aktivnosti i proizvode Vjezbaonice sreće i zahvaljujem autoricama Tamari i Tihani na njihovoj predanosti, maštovitosti i kreativnosti.. Nastavite i dalje prepoznavati potrebe naših mališana i širiti pozitivnu energiju 💪

Brigaš i Trebaš

Brigaš i Trebaš - slikovnica koja je istovremeno namijenjena djeci i odraslima. Predivno ilustrirana, razigranog i poučnog teksta. Mom djetetu jedna je od najdražih, a ja se osobno - inspirirana pričom - nerijetko obračunavam sa svojim Brigašima i Trebašima 🙂

Manja Jambrišak Račić

mama i autorica bloga "Čitam i kuham"

Marina

Mamina mala učionica
Brigaš i Trebaš

Jedan od najdražih proizvoda Vježbaonice Sreće, nama je slikovnica Brigaš i Trebaš. Na prvu smo ju posudili u knjižnici, ali toliko nam se svidjela da smo ju uvrstili na naše policu i rado ju čitamo. Vrlo jednostavna a toliko poučana, šarena i lijepo ilustrirana. Djeci će na simpatičan način pokazati kako postoje razni osjećaji,te kako su svi oni dopušteni iako neki nisu ugodni te kako ih prevladati i prihvatiti. Djeca kroz ovakve slikovnice najlakše nauče ali i spoznaju određene situacije. Čitajte im svaku večer. Naša topla preporuka

Brigaš i Trebaš

„Brigaš i Trebaš“ je topla i osnažujuća priča koja našu djevojčicu, ali i nas odrasle, tijekom svakog čitanja potakne da zastanemo i razmislimo o vlastitim brigašima i trebašima koji nam prečesto sjede na ramenima. Slikovnica je zabavna, dovoljno jednostavna i shvatljiva da je možete čitati već od najranije dobi, a tematikom dovoljno poticajna da će ju rado čitati i veća djeca. Predivne ilustracije koje prate priču nas svaki put iznova oduševljavaju i već od prve stranice nas potpuno uvuku u Peričin svijet. Za svaku preporuku!

Lucija Pavić

Shopping Cart
Nema proizvoda u košarici.